فرامرز ظلی: ارزش های استقلال با قهرمان نشدن کم نمی شود
تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:فرامرز ظلی, | 21:10 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

ظلی درباره عملکرد استقلال در نیم فصل لیگ برتر گفت: عملکرد استقلال تا الان نسبتا خوب بوده است با اینکه اکثر تیم های لیگ برتر اختلاف امتیازشان با یکدیگر زیاد نیست اما استقلال با بضاعتش نتوانست نتایج خوبی در لیگ امسال بدست آورد.

 وی در ادامه بیان داشت: ار استقلالی ها درنیم فصل دوم هوشمندانه تر بازی کنند و توانایی این را دارند که قهرمان لیگ دوازدهم شوند.

وی درباره جذب بازیکنان جدید توسط مسئولان استقلال گفت: امیر قلعه نویی از نزدیک نظاره گر تمرینات استقلال است و می داند نقاط ضعف تیمش کجاست و بازیکنانی را برای تقویت در تیم های مد نظرش خواهد گرفت.

ظلی بیان کرد: متاسفانه تیم های لیگ برتر در فصل نقل وانتقالات قانون را زیر پا می گذارند و مثل بازی گرگم به هوا عمل می کنند.
برخی از تیم ها بازیکنان جوان پرورش می دهند و دیگران از زحمت و ترنج آنها استفاده می کنند

وی درباره کیفیت بازیهای لیگ برتر گفت: لیگ امسال نسبت به سالهای گذشته از لحاظ کیفی پیشرفتی نداشته است امکانات سخت افزاری باشگاه ها از جمله زمین فوتبال نامناسب است.

شایان ذکر است: دیدار دو تیم فوتبال داماش گیلان و استقلال بانتیجه 1 بر صفر به نفع داماش به پایان رسید و آبی پوشان با 31 امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم جدول قهرمانی نیم فصل را تقدیم سپاهانی ها کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ